Scriu cand ma despart

Si asta nu mai e de ascuns.
A trecut atat timp de cand am deschis blogul, atat timp si atatea dezagiri. Treaba e ca sunt in viata si am supravietuit de fiecare data.

Asa ca pentru eternitate, fac cronica URE - Ultimei Relatii Esuate.

Ne-am intalnit la sugestia fuckbuddy-ului meu si a parut ca ne potrivim instant.
doar ca.. la 3 zile dupa deja mi spuneai ca nu poti sa fii cu mine ca eu vreau sa am pe cineva cu care sa am one night stand.

Ceea ce nu voiam, asa ca te-am contrazis si atunci ai fost de acord sa ffim impreuna.
Si am inceput sa ne cunoastem, sa ne vedem aproape zi de zi timp de 76 de zile - poate nu ne-am vazut vreo 6 zile din toate.

Ne vedeam dimineata, te duceam la primul job, ma duceam la sala, ne vedeam, ne cafeleam si apoi te duceam la bitou.
Mai tarziu, ne vedeam de dimineata, te duceam la primul job, te asteptam, mergeam impreuna la sala, ne cafelea, si apoi te duceam la birou.
Te luam tot timpul de la birou.
Te sprijineam in visurile tale si incercam sa fiu supportive desi nu credeam in ceea ce faci.

Financiar am sustinut relatia, ca asa credeam eu ca e bine.

Am plecat de doua ori. A fost bine.
Ma tot bateai la cap cu chestii desi eu nu s genul care sa faca schimbari decat daca sunt schimbari care sa mearga la 180 de grade.

Ca nu ti place de mama, de faptul ca mertionez trecutul, de faptul ca ma vad grasa si urata, de faptul ca nu ma pot rupe de niste personaje din trecut.

Am visat la cum o sa fie jobul tau, familia noastra, floraria noastra, cainele nostru, casa noastra, florile noastre, copiii nostri, relatia noastra si insistai ca noi-nu-suntem-ca-ceilalti-oameni.

Si atunci au venit certurile. te enerva ca mentionam trecutul atat de mult incat sa faci un ditamai scandalul. Eu ma respect si nu ti permit ai zis.

Si-a doua zi ziceai ca evit sa deschid messengerul. Si chiar daca nu era asa si ti am dat 40 de printscreenuri sa ti arat ca nu e asa, ai trantit usa si ai zis ca ai nevoie de cateva saptamani pauza.
A treia zi ai zis ca vrei inapoi, apoi m ai blocat pe FB si pe WA si n-am mai inteles nimic. Ca teoretic voiai ceva si practic ai actionat in alt fel.

Am zis ca-s nepasatoare
Si n-as fi scris daca azi nu m-as fi impuibat si nu mi-as fi bagat degetele pe gat. la aproape 5 luni de cand nu mai vomitasem am vomitat.
E o presiune, o urgie pe care o simt.
ca am investit timp si sentimente si bani si nervi s
si la sfarsit tot o pula am luat.
nu trebuie sa mai cred in relatii ca mi fac rau. ca investesc timp si sentimente si bani si nervi in cineva care apoi mi-arata curul, si nu la doggy style.
imi vine sa-nnebunesc ca iar mi am facut sperante
si am facut proiectii, mi am imaginat ca o sa am un viitor cu tine, ca e posibil, ca o sa avem copii
ca o sa fie fain si peste 20 de ani
si ne darama o iluzie de pe messenger
si o drama inutila si
un acces de furie de al tau sau mai multe.
si ai zis sa nu ti dau drumul la mana niciodata

dar mi-ai dat tu. am cazut in prapastia cu mine, cu singurate, angoase, anxietati, frica de singuratate, frica de maine, frica de maturitate
noi n avem maine si asa era si cu cristina.

ma preocupa prea mult maine
si raman fara timp pentru azi

eu te am iertat ca te ai vazut cu fost si m ai mintit
ca te ai vazut cu aia si m ai mintit
tu n ai putut sa ma iefti pentru ce era in capul tau

urasc ca asta e situatie,
mi e rau si mi vine sa plang.
e nasol
ma doar
mi e scarba de mine si de ce proasta am fost si mai sunt
ca doar nu m a pus nimeni sa cred in tine.

70 ish days without tinder are over
i feel bad
i don t know why i should go through this

se poate si fara dragoste si sper sa mi demonstrez ca asa e.
mi e frica
ca
o sa ma inghita frica si
o sa mi paralizeze inima
si o sa moara
si nimeni n o sa mai intre acolo
intr o bucata de carne rosie si teapana


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Madonna. Old news.

Fractiile in matematica iubirii

It's not you, it's me