It's not you, it's me

 who's still broken after 3 years in therapy


Care tot alege o indisponibila care :

- vrea sa se marite cu un barbat cand eu sunt chiar aici si o doresc si vreau mai mult

- apoi vine si incearca sa ma confuzeze spunand ca pentru mama si pentru munca

- se comporta ca intr-o relatie desi specifica fix ca nu e o relatie

- fute epic dar ar mai fute juma de planeta simultan

- imi spune ca "as fi perfecta pentru tine, dar eu nu asta vreau"


Ma tem de tine, pentru ca ultima liniuta pare ca e adevarata dar cred ca m as rupe in bucati din nou daca m as indragosti in conditiile date. Si totusi, am un zambet mare pe toata fata atunci cand imi scrii de parca creierul meu chiar nu asculta ca tu vrei sa te mariti si nu ma vrei pe mine.

Ce faci e reteta de abandon 101 de care ma tem si la care tot pun botul.

De ce e asa greu de gasit una hot, disponibila emotional, gay, care sa vrea relatie? E chiar o utopie in 2021? M-am saturat de tinder. Vreau relatie, nu mai vreau portie de durere dupa orice portie de semi eufrorie.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Madonna. Old news.

Fractiile in matematica iubirii