Anul asta a fost un an gay

Acum mai pun punct inca unui an care-a fost semnificativ pentru dezvoltarea mea personala.
Imi place cum am parcurs acest an, desi realizez ca scurgerea timpului ma apropie de clipa fatidica a implinirii varstei de 30 de ani.
Dar a fost un an excelent pentru ca s-au intamplat urmatoarele:
  1. In decursul acestui an am avut de multe ori certitudinea ca daca o persoana ti-e alaturi neconditionat va fi acolo atunci cand nimeni nu ar avea curajul.(stiu,fraza e senseless, dar merita mentionata pentru a accentua)
  2. Am aflat ca sunt dependenta de oameni. Anul asta am cunoscut oameni foarte diferiti si foarte frumosi;ce-i drept o mica parte frumosi fizic, in rest oameni extraordinari.
  3. Cel mai important e ca mi-am depasit frica de exterior si de stigmatizare. Am debutat ca fotograf, am expus si am renuntat la frica de critici. Critica e buna si constructiva in cele din urma.
Astea sunt doar cateva din realizari. Mai sunt multe, dar oamenii nu se impiedica de munti, ci de pietre.
Cu un picior deja in vacanta, am ratat Street-delivery de anul acesta.
Astept cu nerabdare tabara de scrima, concertul Madonnei precum si plecatul la mare.
Acum imi pun ochelarii de soare si plec intr-un an nou, mai bun, mai fericit si mai gay.

Pe Se: in pregatire un post despre un subiect nesuferit de mine.

Comentarii

joacadeamine a spus…
Imi place anul tau gay. Chiar si daca n-ar fi fost gay. Imi place anul tau. Si asta. Si urmatorii.


>:D<
Puppy Lover a spus…
Urmatorii o sa-mi placa si mie mai mult pentru ca sper intr-un viitor fara capitole brusc incheiate.
Anonim a spus…
Tabara de Scrima? Vei fi o noua Laura Badea? Good Luck :)
Puppy_lover1312 a spus…
@anonim:Oh da, eu laura badea şi tu federaţia de scrima:) Tabăra e doar pentru amatori,din păcate.
Anonim a spus…
Eh, lasa ca te faci tu mare si celebra si le dai peste nas tuturora care te-au calcat pana acum in picioare, desi nu cred ca intentia ta este sa te razbuni :)
Puppy_lover1312 a spus…
@anonim:ideea nu e de a mă răzbuna,ci de a mă putea întoarce in timp să îndrept nişte lucruri.
Docica a spus…
30 de ani?....de ce 30 si ce e asa de speriat la 30?... in fine.. macar ai castigat ceva important: prieteni reali, curajul de a te exprima (ma refer la sensul: a recunoaste fata de ceilalti adevarul tau), si a accepta criticile. Bafta in noul an... sa fie si mai frumos ca anteriorul!
Puppy Lover a spus…
@Docica:pentru ca stiu ce am de facut pana in jurul virstei de 30. Restul va fi la fel ca a incerca sa mergi prin nisipuri miscatoare.
wannabegay a spus…
la 30 de ani incepi o noua viata! noi ani. mai buni, mai gay, "mai" revolutionari. cu fiecare an care trece ma uit in urma si ma gandesc:c e prost eram! asta, zic eu, e procesul de maturizare.
Puppy_lover1312 a spus…
@wannabegay:Şi eu zic asta. Cred că mă repet: e o vârsta fatidică in sensul in care până atunci ştiu ce voi face.Am dese ori sentimentul că generaţia de după e mai stupidă şi mai penibilă.Îmi ştiu greşelile, dar uneori par nici in comparaţie cu ce văd că face generaţia din spatele meu. De aia încerc să corectez unele erori. Poate că şi tu gândeşti aproximativ la fel. Poate..

Postări populare de pe acest blog

Madonna. Old news.

Fractiile in matematica iubirii

It's not you, it's me