O tabara interculturala face mai mult decit vizitarea efectiva a tarilor respective

on sâmbătă, 25 iulie 2009
Cred ca sunt cele mai misto amintiri de pina acuma. Si poate cele mai misto amintiri de profil.
Am fost la Rîsnov 10 zile intr-o tabara medievala interculturala.
Am fost vreo 50 de oameni romani, turci, spanioli si estonieni.
Adevarul e ca dupa 10 zile cu atitia oameni placuti, singuratatea se resimte ca dracu.


Am facut teatru (absurd, medieval, de improvizatie, cu umbre), cascadorie de film, teatru de papusi, A midsummer night’s dream, jonglerie, dansuri estoniene, turcesti si spaniole.Am avut nopti culturale specifice si fire poi.
Imi caut fire poi-uri ca lumea n'si nu gasesc.
O sa facem nopti de fire poi dance in Bucuresti.
Si mi-e dor de petrecerile de la spanioli.


Adevarul e ca m-am simtit bine fiindca eram in mediul meu de virsta. 25-30 de ani.
Mi-am demonstrat teoria aia cu din oricare 50 de oameni 2 sunt LGBT. Eram eu si o gagica foarte faina. De fapt cred ca era si coregraful estonian, da’ n-am studiat atent.


Am facut si varsatul de vint exact de cind m-am intors asa ca n-am avut contact cu lumea civilizata de vreo saptamina. Dar aproape mi-a trecut.
N-am fumat de o saptamina de cind m-am intors.Inca n-am murit.


Aici e un reportaj succint despre ce-a fost acolo. Apar si io, da' nu zic unde.

O sa-mi lipsesti. O sa-mi lipseasca cum imi zimbeai, cum mi-ai dansat pe bar, discutiile noastre pe balcon sau stind turceste, o sa-mi lipseasca seara cind te-am dus acasa ca te imbatasesi. O sa-mi lipseasca cum m-ai luat in brate si m-ai rugat sa ramin.

Stick to the darkside. I have cookies. I really do.

0 comentarii: