O tabara interculturala face mai mult decit vizitarea efectiva a tarilor respective

Cred ca sunt cele mai misto amintiri de pina acuma. Si poate cele mai misto amintiri de profil.
Am fost la Rîsnov 10 zile intr-o tabara medievala interculturala.
Am fost vreo 50 de oameni romani, turci, spanioli si estonieni.
Adevarul e ca dupa 10 zile cu atitia oameni placuti, singuratatea se resimte ca dracu.


Am facut teatru (absurd, medieval, de improvizatie, cu umbre), cascadorie de film, teatru de papusi, A midsummer night’s dream, jonglerie, dansuri estoniene, turcesti si spaniole.Am avut nopti culturale specifice si fire poi.
Imi caut fire poi-uri ca lumea n'si nu gasesc.
O sa facem nopti de fire poi dance in Bucuresti.
Si mi-e dor de petrecerile de la spanioli.


Adevarul e ca m-am simtit bine fiindca eram in mediul meu de virsta. 25-30 de ani.
Mi-am demonstrat teoria aia cu din oricare 50 de oameni 2 sunt LGBT. Eram eu si o gagica foarte faina. De fapt cred ca era si coregraful estonian, da’ n-am studiat atent.


Am facut si varsatul de vint exact de cind m-am intors asa ca n-am avut contact cu lumea civilizata de vreo saptamina. Dar aproape mi-a trecut.
N-am fumat de o saptamina de cind m-am intors.Inca n-am murit.


Aici e un reportaj succint despre ce-a fost acolo. Apar si io, da' nu zic unde.

O sa-mi lipsesti. O sa-mi lipseasca cum imi zimbeai, cum mi-ai dansat pe bar, discutiile noastre pe balcon sau stind turceste, o sa-mi lipseasca seara cind te-am dus acasa ca te imbatasesi. O sa-mi lipseasca cum m-ai luat in brate si m-ai rugat sa ramin.

Stick to the darkside. I have cookies. I really do.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Madonna. Old news.

Fractiile in matematica iubirii

It's not you, it's me