back to school

Prea murdara marea, prea innabusit bucurestiul.
Totusi pentru mine incepe o alta etapa in care personajul pricipal, adica eu, trebuie sa se decida asupra unor elemente importante pe termen lung si a unor elemente de tip "buturuga mica" pe termen scurt.
Anul asta am reusit sa nu-mi petrec 15 august la cta, probabil pt ca oricum n-avea rost (n-am considerat niciodata ca traditiile au rost, ci ca sunt mai degraba rezultatul unor pofte atavice, sa zicem asa) si trebuia sa break the habbit.
Sa zicem ca e deja o luna si fara tigari si ca n-o fac doar pt ca nu mai gasesc ce fumam.
Sa zicem ca ma gindesc serios sa ma fac pilot si sigur vocile din public zic "trebuie sa-ti facem avion pt pitici ca tu nu ajungi la mansa", "nu poti sa te tii de mansa daca ti se rupe o unghie" sau "de ce sa mori asa tinara" or stuff. De murit, fiecare poate sa moara doar o singura data, nu? Cine stie, poate pin' la urma-mi iese. Sa ma fac pilot, nu sa mor, got it.
Mi-a trecut vacanta fara sa ma odihnesc citusi de putin. Am sentimentul ca ma intorc mai obosita decit am plecat.
M-a lasat inspiratia, m-au parasit prietenii din motive stupide. Afterall, nu e placut sau sanatos, dar e reconfortant oarecum sa ma gindesc ca n-am totusi nimic de impartit la sfirsitul zilei cu oameni care au astfel de atitudini (si aici nu e vorba de homofobie) . Doar ca tipul asta de oameni ma fac sa devin si mai selectiva decit sunt deja in ceea ce priveste anturajul.
<b>Cum stii ca ti se intimpla ceva bun<b> (asta era undeva in drafturi-am luat-o si intergrat-o aici, am pus in paranteza check pt ca in prezent sunt facute, atunci erau doar perfectibile)
-Te trezesti in fiecare dimineata cu un zimbet imens pe fata chiar daca nu poti defini un motiv clar (check)
-Tresari + zimbesti la fiecare mail/mesaj primit (check)
-Esti amabila si cu oamenii pt care nu ai nicio umbra de simpatie (check)
-Ai cite un lapsus la momente unde de obicei nu aveai (check)
-Te gindesti din ce in ce mai des sa te lasi de fumat (check)
-Iti schimbi playlistul (check)
Ei, acum ca le-am indeplinit pe toate ramine doar sa ma intreb ce mi se intimpla bine.
Fir-ar, luni incepe scoala.

Comentarii

wannabegay a spus…
mie bucurestiul imi place la nebunie, tocmai pentru ca e asa de innabusit.

nu fi ingrijorata din cauza prietenilor pe care i-ai pierdut, nu te meritau. sau, asa se zice. insa sa stii ca de fapt suntem foarte foarte singuri, noi ca oameni
Puppy Lover a spus…
stiu ca sunt. ca suntem.

Postări populare de pe acest blog

Madonna. Old news.

Fractiile in matematica iubirii

It's not you, it's me