Reguli pentru propria persoana

1. Daca la momentul de timp t0 alegi o cafenea, bei 50 de cafele acolo si peste un an, la momentul de timp t1 aduci o tipa acolo la date,atunci la momentul de timp t2, la un an de la t1 si la 2 ani de la t0, te-ai despartit de mult de date-ul de la t1, ai toate sansele ca simpla amintire a momentului t1 sa-ti produca reverii remanente. De aceea, notam ca golden rule of dating: nu aduce NICIODATA un date sau persoana iubita la un moment tn (n diferit de 0) in cafeneaua preferata. O sa-ti umbreasca placerea de a bea cafea delicioasa acolo.
2. Dupa ce ai terminat-o cu o persoana nu tine mailuri, sms-uri, numere de telefon sau poze in memoria telefonului. Iti vor provoca o stare de regret absolut inutila.
3. Odata ce te-ai ars cu ciorba sufla si-n iaurt. E bine pentru a te asigura macar mental ca ti-ai luat toate masurile de precautie. Inevitabilul va lovi oricum din nou, dar vei avea constiinta impacata.
4. Cand te nemultumeste relatia in care te afli sa nu regreti ca nu inseli, chiar daca, prin absurd presupus, in jurul tau graviteaza o prezenta ispititoare. E de asemenea bine ca atunci cand relatia se termina sa ai macar constiinta impacata ca nu e din cauza ta sau din cauza prezentei ispititoare. Macar la sfarsit n-ai sentimentul de vinovatie si stii ca tu ai fost elementul pozitiv al relatiei.
5. Nu te mai arunca inainte. Nu sari etapele.
6.Sa nu ai incredere in nimeni inainte de a fi trecut timpul care te face sa capeti incredere intr-o persoana.
7. Nu ceda presiunilor de tipul "de ce nu ai incredere in mine?" .
8. Nu renunta la principii. Sanctioneaza fiecare inadvertenta intre ce ti se ofera si asteptari. Altfel va avea urmari grave.
9. Nu reactiona la dulcegarii. E pura vrajeala. Chiar daca acum o vezi asa, la momentul potrivit nu va ezita sa se dezbrace de caracter. Nu va ezita sa te minta uitandu-se in ochii tai. Nu va ezita sa te minta si apoi sa te intrebe daca iti place vocea ei.
10. Nu renunta la fostele "cunostinte". Prin "cunostinte" intelegem date-uri sau tipe care te-au placut dar pe care nu le-ai placut. Atunci cand treci printr-o dezamagire amoroasa sunt primele care alaturi de prietena cea mai buna vor spune la unison : " meriti ceva mai bun". Vor face tot ce le sta in putere sa iti ridice stima de sine, moralul. Vor fi primele care vor face coada cand anunti ca te-ai despartit, sunt cele cu care poti sa bei o cafea fara sa simti ca ai o obligatie (pentru ca desigur, te idolatrizeaza si nu ar face nimic ca sa-si taie craca de sub picioare, craca despre care doar tu stii ca nu exista, adica faptul ca ele n-au niciun fel de sansa la tine, nici in cazul in care una din ele ramane ultima tipa gay de pe pamant in afara de tine). Si, uneori, poti sa le dai un telefon ca sa-ti rezolvi micile probleme romanesti : acces la un doctor fiindca duduia e medic, consultanta daca duduia e avocat, public dispus sa te aplaude daca tipa are
vreo profesie umanista, echipa de meseriasi care sa-ti puna gresia cand tipa e inginera s.a.m.d.
11. Niciodata, ABSOLUT NICIODATA nu te cupla cu fosta fostei lui X, Y, Z (unde X,Y,Z sunt in mod aleatoriu tipe gay reprezentative pentru comunitate). Aceeasi regula in situatia "fosta (fostei) prietenei mele X, Y, Z, W (unde X, Y, Z, W este una din prietenele gay pe care le ai si nu reprezinta o fosta cu care-ai ramas prietena).
12. Cat priveste actuala iubita a unei "cunostinte", nu te mira ca individa te va privi mereu urat si va avea accese inexplicabile de gelozie. "Cunostinta" ta sigur i-a povestit despre tine mai mult decat era necesar.
13. RESPECTA-TI CU SFINTENIE TIMPUL ACORDAT CA SA TE REFACI DUPA UN CATACLISM EMOTIONAL !!! Pana cand nu mai simti vizavi de ultima dezamagire decat o vaga iritatie in zona cotului, nu iti da intalniri, nu te implica in relatii afective. Nu vei provoca decat alte dezastre din cauza ca nu esti inca vindecata. Oricum timpul cand esti singura e cel mai misto din lume. Vei ajunge sa te iubesti din nou, te vei reface zi dupa zi, o sa descoperi despre tine ca ti-e chiar bine single, o sa-ti dai seama chestii pe care nu le stiai despre tine (gen ca iti place sa canti la dus- pana acum nu constientizasem vreodata). O sa-ti dai seama ca arati mult mai bine fara ochelari, o sa incepi sa porti culori deschise, o sa-ti savurezi mereu cafeaua gandindu-te la ce vrei tu - inclusiv la SOMEDAY girl, care stii bine ca nu o sa apara vreodata-, o sa te poti apuca de SERIAL FIRST DATING pentru ca SOMEDAY GIRL nu exista si pentru ca asta e oricum FUN ,o sa poti sa flirtezi cu
toate tipele misto pe care le vezi (si daca chiar arati bine in ziua aia poti chiar sa flirtezi cu tipele hetero hiperfrumoase, care pentru ca le abordezi la nivel de gluma cu o ironie usoara, aproape binevoitoare, vor accepta sa bea minim o cafea cu tine).
14. SARCASM WILL ALWAYS GET YOU THROUGH THE DAY! Really.
15. Get a (new) hobby. (si gardening-ul e ok, daca tot te-ai apucat)


***
Aceasta lista de reguli e facuta de mine pentru mine asadar, pe cale de consecinta, nerecomandabile altora, desi unele nu sunt foarte specifice si ar putea fi preluate usor. Poate daca le-am scris aici si le voi citi de cate ori imi vine sa incalc cate una o sa reusesc sa ma tin departe de dezastre.
Si, pe bune, SARCASM WILL GET YOU THROUGH THE DAY.

Comentarii

Docica a spus…
imi pare bine ca ai scris din nou. in mare lista e de bun simt. dar iar vin cu un sfat din experienta proprie: in general, la despartiri dureroase reflexul e sa elimini tot ce te poate lega de fostul/fosta. asa simti ca nu te mai poate rani, pentru ca nu iti aminteste aproape nimic de ea. numai ca intr-un fel e o amagire. caci amintirile nu le poti sterge, iar durerea va persista atat timp cat e necesar. cu adevarat poti incheia o relatie, cu adevarat poti pune punct atunci cand la despartire pastrezi tot ce ai, privesti acel tot si STII ca viata merge mai departe si ca ce a fost a fost frumos, dar ramane doar A FOST! eu am trait ce spun si crede-ma ca a fost mai usor cand am constientizat despartirea in felul asta, decat atunci cand am "rupt" totul.
Puppy_lover1312 a spus…
1. Multumim de vizita, acordam premiul special pentru singurul cititor fidel ramas. :)
Nu e de mirare, n-am mai scris de o vesnicie, dar avand in vedere ca e un jurnal, chiar ar fi trebuit updatat periodic intrucat cand l-am facut asa era gandit. Doar ca...scoala e foarte solicitanta si dormind 5 ore pe noapte, numai de scris nu-mi mai arde daca gasesc un pic de timp liber.
2. La punctul cu stersul urmelor, la mine lucrurile stau putin altfel, in sensul ca dupa ce am terminat cu o persoana reflexul instantaneu e sa pastrez & arhivez cam tot ce ramane: mailuri, sms-uri, poze etc., ca unice dovezi palpabile ca (mi) s-a(u) intamplat povestile. Si asa am ajuns la situatia hilara ca am in telefon foldere pline de poze ramase din povesti despre care am ajuns sa ma intreb daca chiar mi s-au intamplat mie sau doar am visat urat(doar ca pastrand dovezile, scuza cu visul urat pica). La fel cu sms-uri plimbate dintr-un telefon in celalalt (atunci cand l-am schimbat) si cu mailuri de la persoane despre care nu mai stiu nimic de multa vreme. I can't bring myself to delete them, de-aia am scris regula asta, ca poate citind-o mai des sa-mi intre in sistem si sa ma faca sa sterg toate urmele. Nu de alta, dar chiar niciodata nu am curajul sa ma uit pe ele din nou. Si sunt mii de mesaje si mailuri nedeschise de o gramada de timp pentru ca nu pot. Nu stiu nici macar de ce pentru ca am constiinta impacata ca in niciuna din povesti n-a fost vina mea pentru break-ups.
R a spus…
imi fac afis din postul asta.
ma face sa ma gandesc la oamenii care isi pun playerul pe repeat noaptea cu tot felul de chestii (melodii, discursuri, tot ce se poate) cu speranta ca a doua zi vor fi kinda brainwashed.

anyway, fain :P
Puppy Lover a spus…
^bine ai venit si multumim de vizita!
Daca devine afis, sa-mi spui si cum te descurci cu respectarea lor, pentru ca mie...nu prea-mi iese. :)
R a spus…
A fost wallpaper pentru scurt timp. Pe unele imi e usor sa le respect, de altele nu cred ca scap.

Mai trecem pe-aici, mai trecem :)

Postări populare de pe acest blog

Madonna. Old news.

Fractiile in matematica iubirii

It's not you, it's me