Alte derivate ale datingului online

Din pacate, unii au asa o slaba perceptie in ceea ce priveste body language, face language si alte subtilitati incat, pur si simplu, au exact parerea nepotrivita.
Cea mai undateable persoana cu care m-am intalnit (CMUP) m-a cautat din nou si a primit, dupa cum cred eu ca trebuia sa se astepte, un NU hotarat. Am aflat ca dupa intalnirea aia rupta din parodii proaste, individa ar fi vrut ''un sarut care s-a lasat asteptat''. Intrucat n-am lipsa de delicatele necesara( incat sa-i enumar gafele facute) si nu sunt atat de minunata sa-i spun pe sleau, i-am dat urmatoarele contraargumente:
1. Faptul ca eu dezabrob din start comportamentele infidele si, prin urmare, rolul meu nu-i de amanta. Nehoratata mi-a zis ca e single, se vede cu cineva si atunci, n-ar fi nicio crima.
2. Faptul ca pentru mine, problematica relatiilor la distanta e so last year(s) si n-as repeta nici platita experiente de genul. Astfel de relatii isi au dificultati diferite de alte tipuri de relatii si au o finalitate atat de previzibila.... Sigur, exista si exceptii, dar exceptiile nu fac decat sa consolideze regula, asa-i?
3. Faptul ca eu sunt in an terminal si prioritatile mele sunt oricare altele decat a ma complica intr-o relatie care e, oricum ai lua-o, o activitate veritabil cronofaga. Abia aici a percutat, desi cu mari dificultati.
Aceasta finalitate era o derivata previzibila a statului pe site-uri de dating. Cea nepredictibila e reprezentata de una, doua, respectiv si a treia cerere in casatorie. Evident, de la tipi gay care au nevoie sa joace ''sarada casatoriei'', dupa cum mi-a spus unul dintre ei. Toti promit casatorie pana la adanci batraneti cu libertate bilaterala deplina inclusa. Mi se pare traumatizanta ideea in sine si-am auzit de ea mai mult in afara si mi se pare ca trebuie sa fii tare constrans de familie ca sa faci un astfel de pas. Sa fii dispus sa te insori/ casatoresti cu cineva pe care nici nu-l cunosti, doar pentru a inchide gura unora. Sa-ti ingropi tineretea intr-o chestie bazal gresita, neconforma cu nicio definitie a casatoriei (gay/str8 fie ea).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Madonna. Old news.

Fractiile in matematica iubirii

It's not you, it's me