Fractiile in matematica iubirii

Problema cu amantele e ca trebuie sa traiasca mereu ca o fractie. Din viata altcuiva.

Cariera mea de amanta nu-i de azi, e de vreo 5 ani. Si totul a inceput cu o femeie foarte frumoasa si foarte luata. Ceea ce m-a atras e probabil sentimentul de inaccesibilitate, de pasiune, de interzis.

La inceput e frumos. Priviri sugestive, aerul dintre noi arde, iar cea mai mare parte a energiei consumate e consumata incercand sa n-o atingi cand asta e tot ceea ce iti doresti sa faci.
Ea se prinde si are mai mult tupeu decat mine si aduce misiunea la indeplinire. Pe urma vine natural psihoza, ceata, nebuloasa, insatisfactiile. Gen dupa sex vreau sa ma tii in brate. NU SE POATE.

Si cariera mea de amanta continua si in zilele noastre, pentru ca asa e destinul. Dupa ce mi-am jurat ca nu se va mai intampla,  s-a intamplat. Si e frumoasa, si e desteapta si e a altuia. Eu nu m-am uitat la ea asa, pana cand ea a dezlantuit leoaica din ea pentru ca eu imi concentram fiecare efort sa n-o ating.

Amantele n-au sarbatori, intalniri in familie, iesiri la terasa, plimbari in parc, saruturi in supermarket, rasarituri romantice sau trezit cu cafea.  Alea-s pentru cei care si le-au trecut pe numele lor.
Amanta are saruturi furate prin lifturi, masini, intuneric. Amanta iti mangaie mana ca sa-ti memoreze fiecare amprenta pentru ca stie ca n-o sa fii acolo maine dimineata. Amanta iti aduce flori pentru ca ai cei mai inubliabili ochi din lume si vrea sa ti-i vada razand. Amanta n-are maine si acolo, are doar aici si acum. Amanta e iremediabil indragostita de tine si totusi, nu-ti ajunge decat la pizda, ca sufletul e rezervat pentru proprietarul tau. Amanta stie ca odata ce, postorgasmic, sangele iti paraseste pizda, se duce inapoi in inima, unde nu e loc pentru ea.
Amanta te adora, spre deosebire de domnul tau, care nu te mai vede si nu te mai surprinde.

Amanta traieste fractiile din viata ta, doar cele pe care i le permiti. N-are voie sa stie unde, cum, cu cine chiar daca o lupta lucrurile astea.

Nu mi-au placut niciodata fractiile, inca de la clasa a 4a. Si totusi, uite-ma traind intr-o fractie. Intr-o fractie din nimic. Ca pentru mine nu exista maine. Traiesc intr-o fractie pentru tine.

Amanta se trezeste singura si dupa ce viseaza cu tine se intoarce la o viata singura si pustie careia tu i-ai dat culoare.

Nu exista amante fericite.

Cu amantele pare ca e ca la fumatori. Odata fumator, vei ramane mereu fumator in suflet, chiar daca te lasi. Asa si cu amantele.

P.s. Coloana sonora, sa nu zica nimeni ca nu exista muzica de lacrimi pentru amante.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Madonna. Old news.

It's not you, it's me