Nu exista alegeri corecte, exista doar alegerile pe care le faci


Femeile din viata mea se poat numara pe degetele de la o mana. Nu e de mirare fiindca n-am intentionat niciodata sa fiu o colectionara de numere. Nu cred ca e ca la capace, cu cat mai multe capace cu atat mai multe sanse de castig.

Dar ceea ce voiam sa spun e ca s-ar putea sa fii ca mine. O femeie care a evitat sa aleaga. Am crescut cu o mama care n-a stiut sa ma invete ca alegerea e necesara si sanatoasa. Ca trebuie sa alegi pentru ca si in eventualitatea in care faci o tampenie sa fie tampenia ta, nu a altuia.

Am evitat sa aleg si am fost aleasa. Ce-i gresit cu asta? Cel care face prima alegere, le face si pe urmatoarele. Asa ca, pentru ca am fost aleasa si nu am ales, Alina e acum in Marea Britanie, Miha e tot maritata, Elena s-a maritat, Iar Ruxandra se combina cu altcineva.

Cum ziceam, nu exista alegeri corecte. Nimeni nu-ti poate da reteta functionala in mod particular pentru tine. Exista doar alegerile pe care le faci. Nu de alta, dar stiu deja ca-ti e greu sa traiesti cu alegerile facute de altii pentru tine.

Atunci cand alegi trebuie, desigur, sa-ti asumi responsabilitatea si sa ai proprietatea alegerilor facute. Ori cand pe mine asta ma sperie cel mai mult, e logic de ce m-au ales ele.

O sa ingheti de frica atunci cand simti ca nu mai duce nicaieri relatia in care te afli; o sa se rupa o parte din tine de fiecare data cand vezi ca relatia cu maica-ta e cum a fost mereu adica fututa; o sa-ti vina sa uri de frusrare ca nimic din ce vrei nu se implineste; CE-I de facut? Fa ceea ce n-ai mai facut niciodata:  DECIDE! Daca-ti asumi situatie curenta, ti-asumi si consecintele; daca SCHIMBI, vor diferi si consecintele. Dar nu mai sta pe loc asteptand sa se schimbe altii ca sa ti se schimbe tie viata, ca nu se va intampla.


SCHIMBA-TE PE TINE!
P.s. Repet, e mult mai greu sa dormi cu alegerile altora.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Madonna. Old news.

Fractiile in matematica iubirii

It's not you, it's me