Mi-am adus aminte

ca tre sa scriu.
Ca e mult timp de cand n-am mai orbit cu mine, in public, cum fac aici.
E singurul loc in care pot sa fiu singura si cu toata lumea simultan.

Uneori, Cristino, mi-e un dor de tine cum nu mi-e de nimeni. La doua saptamani imi fac, religios, timp sa intru la tine pe facebook, de pe un cont fantoma, normal. Intru pe grupul unde comentezi, dau click pe profil si ma uit la ce mai pui. Poze cu barbac-tu, cu cainele, cu casa voastra de tineri casatoriti. Mi-e dor de tine, de cum-erai-cand-nu-erai-cu-el, de-cum-veneam-sa-fac-musaca cu tine-doar-pentru-cateva-priviri, de-cum-m-ai-tinut-de-mana-dupa-threesome-in-timp-ce-fumam-si-el-nu-vedea. Ma uit mreu daca mai ai la mana pandantivul de la mine de pe bratara Pandora, pandativul cu simbolul infinitului. Nu-mi dau seama si mi-aduc aminte um ti-am zis ca nu stiu cum sa-i explici lui de ce ti-am dat infinitul ca eu te...la infinit. iubesc.
Mi-aduc aminte cum ti-am zis ca te iubesc. Erai cocosata in timp ce maturai prin bucatarie mizeria de la papagali, el nu era acasa si eu te-am intrebat daca stii bancul cu teiu. Ai zis ca nu si ti-am zis ca daca vrei sa-l afli sa lasi totul si sa vii sa ma intrebi "Stii bancul cu teiu?". Ai venit, erai deja nervoasa si bitchy si ai zis "Stii bancul cu teiu?". " Te iubesc". Ti-a ramas privirea fixa, s-a inmuiat, m-ai sarutat si m-ai intrebat daca eu il stiu.
Ma-ntreb daca si tu te gandesti vreodata la mine. Pana la urma, jobul tau actual, site-ul pe care mi l-ai furat, trebuie sa-ti aduca aminte de mine. Iti spusesem deja de cand inca nu eram afara din viata ta ca eu cand n-o sa mai fiu, tot o sa fiu cu tin prin site. Mi-ar fi placut ideea sa-ti raman in viata, chiar daca tu maritata si probabil mai tarziu cu copil. As fi ramas neutra, doar sa te vad zilnic. Ma intreb daca vreodata te gandesti la mine.
Mi-aduc aminte si mai dureros de momentul cand mi-am dat seama ca tu nu mai simti la fel. Eram doar eu cu tine si cu cainele si el era la munca. Ti-am pus mana pe gat cu dragoste, cum am facut de-atat de multe ori. Te-ai uitat urat, sfarsietor, cu "nu mai am nimic pentru tine, sunt a sotului meu" in ochi si ai zis" te rog nu ma atinge". Tu ma chemasesi la tine. Respingerea, mai ales aia fizica ma doare cel mai tare.
mi-aduc aminte cand vad unt kerrygold, tigari sobranie albe, starbucks si facebook-ul tau de tine. mie mi-e greu.
P.s.: Mai stii cand ai zis ca intr-o alta viata ai vrea sa fii cu cineva ca mine? Te-astept si in viata viitoare sau renunt?
Pps: Mi-ai zis sa nu renunt la visele mele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Madonna. Old news.

Fractiile in matematica iubirii

It's not you, it's me